hhh

Loading...

niedziela, 28 października 2012

♥ Zestarzej się przy mnie. ♥ Najlepsze dopiero się zdarzy. ♥

Hej !

Po długim oczekiwaniu otrzymaliśmy od naszych kamerzystów weselnych płytki z próbkami ich efektów pracy.

I określę to mianem jednego słowa : WOW !


żałuję, że mam zepsute odczytywanie płytek CD w moim laptopie, bo od razu bym to zgrała i wrzuciła na youtube, żeby pokazać Wam naszą ślubną pamiątkę :)

A przyznam szczerze, że pracowanie w swojej firmie uczyniło ze mnie mega wymagającą marudę, która potrafi wybrzydzać (skoro ja coś potrafię zrobić na 100%, to nie znoszę fuszerki) i bałam się, że film i zdjęcia mnie rozczarują.

Dziś z czystym sercem mogę powiedzieć, że nasz wybór kamerzysty i fotografa był w 100% właściwy 
i...
 mamy przepiękną pamiątkę z dnia naszego ślubu. ♥

Ale obiektywnie powiem parę słów co do filmu:
bez ingerencji montażysty jest średni, ale każdy przerobiony fragment podbił moje serce.
Póki co musicie wierzyć memu suchemu słowu, ale jak tylko uda mi się wrzucić fragmenty na youtuba, to będziecie mogli potwierdzić (lub nie) mój zachwyt ;)

Po pierwsze :
mamy fajne intro, bo niechcący montażysta trafił w wybór piosenki, która leci na samym początku, a jest to mianowicie ta piosenka :


Po drugie : 
fajnie ukazane są życzenia od gości ;) bo nie są ani sztampowe, ani nudne i dość szybko się je ogląda, choć są ukazane buziaki od wszystkich zaproszonych :)

Po trzecie : 
zarąbisty fragment naszego wozidupska ;) Jakbyśmy byli co najmniej jakąś mafią ;) Nie ma to jak Wołga i świetny kierowca, który potrafi zrobić co nieco z 'jajem' (Kierowcę również polecam ! i szykuję post o naszej bryczce)

Po czwarte :
muzyka ukazująca naszych gości, tutaj montażysta trafił z podkładem, bo wstawił wejściówkę z "Alternatyw 4", a ten film kojarzy mi się z wakacjami, bo zawsze leciał w tą porę roku i zawsze musiałam go obejrzeć ;)


Po piąte :
teledysk, taki jak chcieliśmy ;) niepowtarzalny i udany ;)

Eh... nie mogę się doczekać chwili, gdy uda nam się wrzucić filmiki na youtube :(

Udanego wieczorka :)
PeeS. 
Zegarki cofnięte o 1 godzinkę? ;)

Przyszłym Parom Młodym polecamy :

Kamera - STUDIOBEST
Zdjęcia - SK Photography Sebastian Krajewski
Auto - Volga pepez'owa ;)

1 komentarz:

  1. Bleee jak ja nienawidzę tych poszukiwań... kameruna jeszcze nie szukałam, chyba zacznę po nowym roku... Jakoś tak ostatnio wszystko zaczynam od d... strony.

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)