hhh

Loading...

wtorek, 23 sierpnia 2011

Rozmiar XS o dążeniach innych do medialnie wykreowanej pięknej, szczęśliwej XS...

Po pierwsze to jaki rozmiar nosisz nie gwarantuje tego, że będziesz szczęśliwa.

Po drugie nie mam nic przeciwko odchudzaniu, po jednym warunkiem, że robi się to pod okiem dietetyka, a nie na podstawie porad z gazet, blogów czy o zgrozo przy użyciu jakiś magicznych specyfików kupionych przez internet lub w innych miejscach, w których takie medykamenty nie powinny się znaleźć...

Po trzecie nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy chcą schudnąć. Nie zrozumiem, bo sama mam ten wspaniały rozmiar XS i wiele bym dała żeby choć trochę przytyć ale niestety moja materia nie chce się ze mną na to zgodzić przez co w dzieciństwie wszelkie badania wagi doprowadzały moich rodziców do stresów i kolejnych wizyt u doktorów, dlaczego ważę tak mało. I nic nie pomagało. Taką już mam urodę (ale to usłyszałam od lekarki dopiero gdy byłam w gimnazjum) więc akurat mnie te wszystkie dążenia do rozmiaru XS nie cieszą. I nie rozumiem czemu media tak usilnie próbują wmówić, że gdy Twój rozmiar jest S, L czy M to z Tobą jest coś nie tak...

Przytyła? I super. Przynajmniej jej chłopak tuli się do czegoś innego niż kości...

A teraz parę linków do blogów, które nakłoniły mnie do pisania na ten temat.

Piękno w rozmiarze XS (wart uwagi regulamin)
Cel: Być idealną (rozmiar 38... toż to słonica jest..., i ta duma z niedowagi ehhh...)

To co przeczytałam jest wręcz przerażające. Widzę że autorka ma w zakładkach wskaźnik BMI, więc myślę, że jest zdrowo myśląca po czym wczytuję się w jej blog aż w końcu biorę się za przelicznik i co widzę? Dziewczyna która pisze, że jest gruba i żałosna że nie może schudnąć (!) ma już niedowagę.

Ku przestrodze wszystkim dumnym z siebie motylkom...
Znana anorektyczka zmarła
„Zaplecze” Marta Syrwid (muszę dorwać tą książkę oraz stworzyć listę książek do przeczytania w najbliższym czasie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)