hhh

Loading...

czwartek, 27 września 2012

Dzień próbny :)

Hej !

A tak się nastawiłam, że jutro czeka mnie jedyny wolny dzień.
Jednak otrzymałam wczoraj telefon z tej drugiej firmy, o której wspominałam w poprzednim poście, (dla zapominalskich, klik.) że mam przyjść w piątek na dzień próbny i takie doszkolenie i zorientowanie się co i jak.

Trzymajcie za mnie kciuki!

a remont, w żółwim tempie idzie do przodu.
Łazienka będzie w odcieniach brązu i piasku.
Na ścianie będzie 6 ozdobnych kafli ( 3 muszle i 3 rozgwiazdy).
Będą one ułożone pod skosem :)

1 komentarz:

  1. trzymam kciuki ale teraz to już chyba po wszystkim :D czekam na efekt końcowy łazienki my też będziemy naszą remontowa ale mi się marzy łazienka w kolorach turkusu... :)

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)