hhh

Loading...

czwartek, 13 września 2012

inspiracje ślubne - włosy

Hej !
 
Po dość długiej przerwie, powracam ze zdwojoną siłą, już jako żonka, do sfery blogowania!


Po pierwsze - dużo zmian!

Jak widzicie zmienił się nagłówek (wywalone zostało zaproszenie, a na jego miejscu pojawił się pokaz slajdów z najwspanialszego dnia mojego życia), pasek boczny (opis o mnie, nowe wątki, w których wybieracie co chcecie, moje cytaty), favikona i pasek główny.



Po drugie - ślub! 

Dzień niedopisania, bałam się tylko o pogodę, ale mamy pomocników w niebie, którzy dmuchali na chmury, trzymali krople deszczu i zakupili wentylator, bo w piątek jak lunęło o 15stej, tak do 18stej było nieciekawie, w niedzielę  najpierw był ukrop a po południu deszcz - a jednak w sobotę było idealnie - ani jednej chmurki, ani jednej kropli, nie za gorąco, nie za duszno i nie za chłodno (a jak wiecie, tegoroczne lato nie chciało nas za bardzo rozgrzać).

Ślub był piękny, a już na zawsze zapamiętam wzrok, jakim obdarzył mnie mój, wówczas jeszcze Narzeczony, gdy zobaczył mnie tego dnia. Już wiem, po co ten przesąd, że pan młody nie powinien widzieć sukni i w sukni swojej przyszłej żony.


Po trzecie - programator!

W najbliższym czasie skupię się na pokazaniu paru inspiracji ze ślubu, dlatego też dość długo nie pisałam, bo były potrzebne mi zdjęcia. Teraz mam na czym pracować. (Dostaliśmy 3500 zdjęć!, więc naprawdę mam dość obszerną bazę).

Pojawią się inspiracje:
włoskowe, makijażowe, pazurkowe, prezenty dla gości, konkursy, bukiety, auta, prezenty dla rodziców...
czyli, póki co mój blog będzie bardzo fajnym poradnikiem dla wszystkich panien młodych, jednak liczę, że spodoba się również innym osobom, bo będę te ślubne inspiracje przeplatać z innymi wątkami - pojawi się małe odtajnione 'topsecret' o mnie, przepisy kulinarne oraz osoba, którą ostatnio jestem zafascynowana (i nie jest to bynajmniej mój Małż).

po lewej stronie pokazane są moje inspiracje, które przyczyniły się do powstania tej wyjątkowej fryzury.

Posiadam większą ilość zdjęć swojej fryzury oraz inspiracji zaczerpniętych z różnych forum i grafik.
Masz ochotę na więcej? Wystarczy poprosić. [click]

Fryzura została wyczarowana w salonie fryzjerskim na ulicy Mickiewicza 35 w Gdańsku. Polecam, bo:
tanio, miło, profesjonalnie i trwale (fryzura wytrzymała bez większych uszczerbków do końca niedzieli, więc na poprawinach wciąż mogłam pochwalić się pięknym upięciem).
Pani fryzjerka zaskoczyła mnie faktem, że wyczarowała mi tak śliczną fryzurkę bez używania lokówki i wałków!

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)

PeeS.
Poszukuję fajnego i dobrego 
kreatora fryzur i makijaży
który będzie dostępny w internecie, 
ale bez obowiązku pobierania go na dysk. 

Kto zna? Kto poleca?

Buziaki ;*

6 komentarzy:

  1. Ja myślałam, że tu będzie nie wiadomo ile zdjęć, a tu o ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do ślubu to jeszcze nie spieszymy się. Mam dopiero 21 lat, dzieci tymczasowo nie chcę więc na spokojnie poczekamy tak z 3 lata. Za jakiś czas może pomyślimy o terminie czy rezerwowaniu sali, ale mówię... 3 lata jakoś :) Napiszę na blogu jak mi się oświadczył

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie fajne zdjęcia w nagłówku!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj ponownie kochana i gratuluję bycia żonką :) mam nadzieję, że szybko stąd nie znikniesz :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Me piace molto tuo blog se ti va passa dal mio :)

    http://couturetrend.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/couturetrend1

    Oltre al mondo della moda, ci occuperemo di vari argomenti come: la bellezza, l'architettura, l'arredamento, la cultura pop, di viaggio, i luoghi, le persone e il cibo.

    Vi aspetto..

    Bacii

    OdpowiedzUsuń

  6. Me piace Molto Tuo blog se ti va Passa Dal mio :)

    http://couturetrend.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/couturetrend1

    Oltre al Mondo della moda, ci occuperemo di vari Argomenti sono: La Bellezza, l'architettura, l'arredamento, la cultura pop, di viaggio, i Luoghi, le Persone e il cibo. Vi Aspetto .. Bacii

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)