hhh

Loading...

piątek, 28 czerwca 2013

moja pierwsza współpraca!

Cześć,

po dwóch latach blogowania, zostałam dostrzeżona przez serwis www.Female.pl
Otrzymałam propozycję napisania dla portalu artykułu, a od paru dni możecie czytać mój przepis na domowego kopca kreta na stronie www.Female.pl.

Polecam stronkę, zarówno od strony autora, jak i czytelnika, bo www.Female.pl oferuje wiele ciekawych artykułów :)

Zapraszam do mojego artykułu :)

A za parę dni uraczę Was przepisem na letnie, truskawkowe ciasto ♥





PS. Dalej czekamy na autora 1000 komentarza!

9 komentarzy:

  1. Anonimowy28/6/13 12:46

    Też mi zaproponowali współpracę ale jakoś nie widzę siebie w roli pisarki artykułów :P Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto na pewno pyszne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, też dostałam od nich propozycję, ale jeszcze się nie zdecydowałam ;)

    Ja się bardzo staram o to, żeby zostać autorem 1000 komenta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tak dalej pójdzie, to masz sporą szansę ;*

      Usuń
  4. Gratuluję współpracy. Mała rzecz, a cieszy :) Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym portalu, muszę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ narobiłaś mi smaka tym ciastem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. taaak :D nie gadaj , że mialaś tam sesję ślubną :D cudowne miejsce!!!! zawsze jak bylam na gorkach zachodnich to mowilam do Łysego - ja chcę tam na drugą stronę :D
    no i wreszcie się wybraliśmy :)

    mmmm ale bym zjadla takie ciacho ajjj

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też dostałam takiego maila z propozycją współpracy, ale nawet nie mam pomysłu o czym miałabym im pisać :P

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)