hhh

Loading...

piątek, 13 września 2013

moje twory, PRZETWORY.

Cześć!

Dziś pochwalę się Wam oraz zainspiruję do tego, jak niewiele trzeba zrobić, aby idąc w gości podarować coś niewielkiego od siebie :)

Jakiś czas temu bawiłam się w robienie domowych ogórków konserwowych.
Trochę mi ich wyszło i uznałam, czemu by się nie podzielić nie podarować gospodarzom eleganckiego słoika?

 
 Mąż przygotował nalepkę, zgodnie z moimi wytycznymi...

 Następnie w ruch poszła drukarka, nożyczki, taśma...

 Kawałek materiału ze starej koszuli, wstążka i już mamy gotowy podarek :)

Tym cenniejszy, że zrobiony z i od .

a cytat, który widnieje na naklejce, w przyszłości pojawi się w naszej kuchni :)

Chcecie więcej takich inspiracji?

2 komentarze:

  1. Alcatel był pierwszym telefonem komórkowym, który w ogóle miałam w dłoni ;D Należał do Matki Rodzicielki ;D

    Właśnie sobie przypomniałam, że napisałam do Ciebie list, ale zapomniałam go wysłać ;x

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)