hhh

Loading...

poniedziałek, 9 września 2013

nieobecna :(

Cześć Kochani!

Niestety trochę mnie ttu nie było, nie było mnie też na Waszych blogach. :(
Nieobecność wyniknęła z tego, że zaczęłam pracę i trochę zajęło mi przestawienie swojego rytmu dnia oraz nabrania sił na czytanie i pisanie. A gdy owe siły zawitały ponownie, okazało się, że internet miał chwilową awarię i niestety musiał mi wystarczyć tylko ten w wersji mobilnej, a za nim jakoś super nie przepadam, bo jednak co laptop, to laptop.

Ale już jestem, zabieram się za czytanie oraz tworzenie postów w przód :)

Buziaki!

1 komentarz:

  1. Anonimowy10/9/13 11:37

    Złośliwość rzeczy martwych, jakoś też tak mam że jak coś chcę zrobić, bo na reszcie mam chwilę czasu to się okazuje że internet pojechał na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)