hhh

Loading...

niedziela, 16 grudnia 2012

próbki mnie pochłonęły !

Dobry Wieczór,

szczerze mówiąc, to powinnam dalej sprzątać, ale... ILE MOŻNA? :) od piątku ciągle coś przecieram, ustawiam, doczyszczam, a wciąż jeszcze do końca trochę zostało...

ale wróćmy do tematu.

remont łazienki, a następnie układanie kosmetyków uświadomiło mnie, że mam pewnie problem.
pewnie niejednokrotnie dostawaliście w sklepie lub wyrywaliście dołączone do gazety próbki.
i ja mam ich tyle, że wstyd się przyznać :(

tylko, że przed remontem trochę próbek było w jednej szafie, część była w innej kosmetyczce. teraz wyszło na jaw, że mam ich naprawdę dużo...

więc mój cel na jakieś dwa miechy - zużywać wszystkie darmowe kosmetyki :)

z grafik Google

1 komentarz:

  1. Dużo ci się tego nazbierało :D Ale przynajmniej będziesz miała co zużywać :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :) Myślę, że mogę liczyć na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)