hhh

Loading...

wtorek, 22 stycznia 2013

sesja, a w głowie PSTRO

Cześć,
sesja za pasem, a mnie wszystko wydaje się lepsze, ciekawsze, ważniejsze niż notatki z narkotyków, brajla i migowego.

Na szczęście, nie tylko ja cierpię na tą, spotykaną dwa razy do roku, przypadłość.


 "Nominacja do LIEBSTER AWARD jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



Autorka tego bloga, ma podobne objawy do moich (bynajmniej, to nie tłumaczy mojej obecności tutaj, zamiast czytania kolejnej linijki o tym jak leczyć narkomanów)

Oto jej pytania i moje odpowiedzi :)

1. Jak lubisz się ubierać?

Wygodnie i ciepło. Jestem z tych osób, którym wiecznie jest zimno.
Zimą i jesienią najczęściej ubieram dżinsy, koszulkę, bluzę/sweter i grube skarpety.
A gdy robi się cieplej to uwielbiam wygodne, krótkie spodenki i podkoszulki z fajnymi, śmiesznymi nadrukami.
Nie jestem fanką spódniczek, nad czym ubolewa mój Małż, ale ostatnio powoli przekonuję się do nich i coraz częściej ubieram się bardziej jak kobieta ;)

2. Na jakiej muzyce się wychowałaś i czego słuchasz teraz?

to mnie wychowało: Disco polo, Abba, Modern Talking, Majka Jeżowska, Smerfne Hity...

a teraz: to co akurat puszczają w radio. nie toleruję techno, muzy 'łumca, bumca' i najczęściej nieudanych remiksów hitów, które jakiś pseudodidżej krzywdzi i wywołuje u mnie chęć wyrzucenia radia za okno.

3. Co najbardziej w sobie lubisz/nie lubisz?

-

4. Twoja pierwsza miłość?
 
skoro pierwsza, to było to w zerówce, do jednego z kolegów, który lubił ze mną tańczyć, bawić się i siedzieć w ławce :)

5. Jak wyobrażasz sobie siebie za 20 lat?
 
'szczęście to stan ducha, sposób bycia, nie posiadania.
szczęściem nie jest to, co nas spotka, lecz jak do tego podchodzimy'
 
dalej żona swego męża, co najmniej trójka dzieci. 
pani magister, pracująca w przedszkolu a w weekendy nauczyciel przedmiotów zawodowych w prywatnej uczelni. 
dwa auta (jeden mój, drugi męża), moje wozidupsko to oczywiście Peugeot.
szczęśliwa, kochana i spełniona.

6. Bez jakich kosmetyków nie potrafisz się obejść?
 
żel pod prysznic, mydło, szampon, odżywka, żel do higieny intymnej, dezodorant, krem do rąk i stóp, balsam do ust i do ciała.

7. Jakim ludziom nie ufasz? 
 
przeszłość nauczyła mnie ufać tylko samej sobie. 
oczywiście, miłość i zdrowy związek opiera się w dużej mierze na zaufaniu, więc ufam również mojemu Mężowi.
jeśli jednak miałabym komuś jeszcze zaufać, to osoba ta nie mogłaby mieć za długiego języka oraz zbyt licznej grupy 'przyjaciół'.
 
8. Kubek czy szklanka?
 
zdecydowanie kubek, bo nie trzeba go polerować, a na szklankach nie toleruję zacieków.

9. Znasz jakiegoś konwojenta?
 
pierwsza myśl, a kto to taki i szybki look w mądrą wikipedię.
druga myśl, a po co komuś taka wiedza? ;)

10. Najdziwniejsza rzecz, jaką jadłaś?
 
za dziecięcia jadłam krem nivea (ten z niebieskiego, małego, metalowego opakowania), 
a moja siostra, jak była małym dziecięciem, to jadła mydło.
 
krem polecam, siostra mydła - nie poleca.

11. Skąd pomysł, by pisać bloga?
 
nuda czasem staje się inspiracją do czegoś pozytywnego.
dodatkowo, spodobał mi się wygląd i działanie blogspot'a.

Moje pytania, kto ma ochotę, może odpowiadać pod postem albo u siebie na blogu 
(tylko proszę o napisanie, że ktoś się podjął pisać na blogu odpowiedzi na moją '11')
 
1. Co rusz w telewizji czy gazecie słychać o tym, że kolejna matka zabiła swoje dziecko. 
Gdybyś była sędzią jaką karę wymierzyłabyś dzieciobójczyni?
 
2.  Jak sądzisz, jak długo potrwa kolejne małżeństwo Michała Wiśniewskiego? 
I ile jeszcze razy pan czerwonowłosy stanie przed ślubnym kobiercem?
 
3. Jak wiadomo, właściciele swoich czworonożnych, szczekających pupili mają obowiązek sprzątania po swoim psie. 
Popierasz to, a może choć masz psa, to (nie) sprzątasz po nim?
 
4. Euro 2012 - hit czy kit?
 
5. Dla Ciebie wakacje około 16.07 są już w połowie za Tobą czy w połowie przed Tobą?

6. Wolisz łamać zakazy czy przestrzegać nakazy?

7. ((2*2+2-2) : 0 + 2+2) *1 = ??

8. Czy też masz wrażenie, że osoby, które wymyślają reklamy są kretynami lub powinny zmienić dilera?
Podaj trzy reklamy, które działają na Ciebie niczym płachta na byka.

9. Wampiry czy Czarodzieje?

10. Długa kąpiel vs. szybki prysznic?

11. Czy zima zaskoczyła drogowców? (a tak na czasie)


 
 

4 komentarze:

  1. Jak przeczytałam odpowiedź na punkt 2. to poczułam się strasznie staro :P, bo ja też pamiętam ten szaleńczy pęd, żeby zdążyć na "Disco Relax" :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe tez musiałam sprawdzić słowo 'konwojent' i po pierwszych zdaniach "no tak! Przecież wiem... ale jestem głupia" ;p
    I też polecam krem nivea ;p

    A ja odpowiem w komencie, bo lubię takie zabawy :)
    1. Dożywocie w najgorszym więzieniu dla kobiet bez możliwości wcześniejszego zwolnienia.

    2. To on się znowu chajta?!

    3. Popieram to, ale przyznam, że jak miałam posprzątać po swoim psie w miejscu publicznym, to było mi głupio ;p ale posprzątałam :)

    4. Hmmmm chyba raczej kit

    5. ja mam wakacje prawie cały czas ;P

    6. Łamać zakazy :D

    7. Jestem humanistką ;p ale znam zasady i najpierw wykonuje się działania w nawiasach. Najpierw się dzieli i mnoży, a później dodaje i odejmuje.... idąc dalej to nie można podzielić działania z nawiasu pierwszego przez 0, bo nie można dzielić przez 0.... chyba, że się mylę ;p

    8. Heheheh np. reklama jakieś sieci komórkowej (t-mobile?), w której dupa dokumentuje wszystko z imprezy i na koniec mówi "wszyscy! Chodźcie!" ojjjj nie lubię..... albo reklama maca jak wyśpiewuja każdy składnik cheesburgera ;p albo reklama chyba Teraflu jak jakiś gość mówi do kamerki w komputerze i po chwili ją niby wyłącza i odchodzi od kompa. Muszę się odwracać jak widzę tą reklamę, bo nie moge jej znieść ;P

    9. Wampiry

    10. Prysznic!

    11. Heheheh mnie nie ;p bo dla mnie to oczywiste, że zimą jest zima ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat lubię reklamę mc, przypomina mi czasy, gdy składałam cheesy ;)

      Usuń
  3. Mega fantastyczne pytania, aż stwierdziłam, ze na nie odpowiem :)
    1. To jest bardzo ciężki temat. Czasem kobiety nie są świadome tego co robią. Więc w takich wypadkach też psycholog powinien się wypowiedzieć. Jeżeli jest to zbrodnia popełniona z zimną krwią - kara dożywocia rzecz jasna.
    2. Ja już się pogubiłam w małżeństwach pana w czerwonych włosach, i nawet nie wiem czy jego ostatnie jeszcze trwa. Ale długiej przyszłością z córką Pana Tajnera mu nie wróżę. Jakoś nie pasują mi do siebie kompletnie!
    3. Nienawidzę kup na trawnikach. Cholera mnie bierze i strach z dzieckiem czasem wyjść i pobiegać, bo nie wiadomo czy na jakąś minę się nie trafi.
    4. Euro 2012 - hit. Świetna organizacja w Warszawie, strefa kibica, mecze i w ogóle. Jak dla mnie świetnie. Tylko niepotrzebne zamieszki :(
    5. Niestety wakacji już nie mam od dwóch lat, ale fajny to był okres w okresie studiów jak się miało 3 m-ce laby!
    6. Przestrzegać nakazy :) Jakaś taka ugodowa jestem zazwyczaj:)
    7. O nie, nie skończyłam z takimi działaniami w szkole:D
    8. Jedna ostatnio najbardziej mnie wkurza: wyprze-dasz ... dasz ... dasz ... dam.
    9. Od czasu Zmierzchu - wampiry zdecydowanie:)
    10. Najczęściej biorę prysznic, ale zdecydowanie bardziej lubię kąpiele:) Jednak w swoim przyszłym domku zdecydowanie postawię na praktyczność i w łazience będzie prysznic :)
    11. Zawsze zaskakuje:/

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)