hhh

Loading...

środa, 30 października 2013

Creative DIY Project

Witajcie!

Sobotni dzień upłynął mi na oglądaniu inspiracji ze świetnej stronki - Creative DIY Project.

Dziś podzielę się z Wami paroma hitami, a z czasem będę ukazywać kolejne perełki, które podbiły moje serducho :)

Zapraszam Was do oglądania galerii :)

A dziś pokażę Wam kilka inspiracji dekoracyjnych (:

idealne do zawieszenia na drzwi :) już nie mogę się doczekać końca pylenia, kurzenia i ruszam z dekorowaniem domku :)

 prosty sposób na ułożenie serwetek :)

zakochałam się w tej ozdobie - moje must have!

znajome puszki, ponoć robią furorę na weselach, ja widzę dla nich miejsce w swoim domu, na jakiejś małej uroczystości :)

lubię lody - te też polubiłam :)

domowy organizer - jestem na TAK!

już widzę swoją lodówkę w szare kropeczki. o tak, to będzie dopłnienie mojej nowej, skończonej, wyremontowanej kuchni :)

1 komentarz:

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)