hhh

Loading...

czwartek, 31 października 2013

tego o mnie nie wiecie - 100 sekretów.



Hej!

Tag 100 sekretów gościł już na niejednym blogu - ja postanowiłam stworzyć 100 postów, w każdym wyjawić jedną ze swoich tajemnic :)

Gotowi?

Sekret 1, czyli skąd się wzięła PeugeotCikowa?

Odpowiedź jest banalna - to moja terapia po bolesnym rozstaniu z chłopakiem.

Choć wcześniej miałam już chłopaków (jednak były to bardziej miłostki, flirciki), to dopiero związek z pewnym maniakiem Peugeotów bardzo mnie zranił. Po pierwsze parą bylibyśmy rok (ale dzień przed rocznicą usłyszałam - "to koniec"), po drugie wówczas zrozumiałam co znaczy zachłysnąć się i cieszyć pierwszą miłością, taką jak z bajki, piosenek, przysłów etc.

Wracając do mojego wirtualnego imienia, nigdy wcześniej nie miała takiego swojego stałego nick i tych 5 lat temu poczułam potrzebę zbudować siebie na nowo - zaczęłam od strony internetowej i powoli dzień po dniu, tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu zaczęłam się zbierać do kupy.

Mój były był fanem Peugeotów i przez ten rok (minus jeden dzień) wpoił we mnie ogromny szacunek do tej marki oraz miłość do tej kapryśnej marki, dlatego jakby po złości chciałam pokazać, że mógł ze mną zerwać, ale nie mógł zniszczyć we mnie miłości do marki z Lwem - tego nie mogło nic zniszczyć.

I tak w kwietniu 2008  narodziła się PeugeotCikowa, początkowo pisana w wersji Peugeot_Cikowa_, ale że w wielu miejscach znak ‘_’ nie jest akceptowany, to często podpisuję się Peugeotcikowa, lub PeugeotCikowa :)

Zamieszczę Wam parę zdjęć z okresu kwiecień 2007 - kwiecień 2008. Oczywiście z Peugeotem w roli głównej :)


domek numer 13, miesięcznice obchodzone 13stego... to nie mogło długo trwać ;p
na tym starym pasie startowym po raz pierwszym byłam kierowcą :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)