hhh

Loading...

czwartek, 1 września 2011

Człowiek uczy się przez całe życie, z wyjątkiem lat szkolnych.

Pierwszy września, dziś zaczyna się rok szkolny. Mnie już ta magiczna data nie obowiązuje ;) Ja swój początek nauki mam w październiku (udało mi się pierwszy rok zakończyć bez kampanii wrześniowej). Plan zjazdów już mam i jak zawsze w takim momencie pojawia się znajome uczucie – ciekawość co dany przedmiot przyniesie, czy będzie interesujący czy nudny jak flaki z olejem oraz, tu najważniejszy aspekt – czy łatwo będzie ze zdobyciem zaliczenia do indeksu ;)

A wszystkim pechowcom, którzy muszą od jutra zasiąść w szkolnych ławkach życzę udanego roku :)

A to mój plan :)

Co? Za dużo wypiłeś? Kliknij na mnie a Ci się wyostrzę :)
 



Od dziś mamy też nowe ulotki :)

2 komentarze:

  1. Anonimowy1/9/11 20:23

    jak ja się ciesze , jeszcze miesiąc wakacji a potem kolejne nowinki;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja plan dostanę dopiero 30 września jak znam życie :)

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)