hhh

Loading...

środa, 21 września 2011

Zakichany dzień ;/

Jak nie gardło, to teraz katar ;/ masakra jakaś z tym całym przeziębieniem ;/ a tak chętnie bym coś przyrządziła, bo chodzi za mną ochota na jakieś słodkie ciasto domowej roboty, ale przez to całe osłabienie nie mam sił na nic. A szkoda, bo ostatnimi dniami znalazłam parę fajnych kulinarnych blogów i parę przepisu bym z chęcią wypróbowała...

Parę dni temu znalazłam fajny portal SZAFA (takie alledrogo, tylko że skupiające się na ciuchach, dodatkach, butach i kosmetykach, – czyli na tym, co każda kobieta uwielbia). Portal ten opiera się na prostej zasadzie, którą opisałabym tak – masz coś co zalega Ci w szafie i wiesz, że nie będziesz już tego nosić? Uwolnij swoją szafę od zbędnego balastu ;) i upolowałam jedną bluzę (z wysyłką wyszło mnie 18 złotych) i teraz czekam z niecierpliwością na chwilę aż paczka do mnie dojdzie :) mam nadzieję, że pierwszy zakup nie okaże się ostatnim :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesli chodzi o współpracę z Joko (dopiero odczytałam ten komentarz) to opiekunka firmy wysłała mi pierwsza emaila ;)

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)