hhh

Loading...

piątek, 8 lutego 2013

o praktykach w praktyce.

Cześć !

Za mną już paręnaście godzin na świetlicy i powiem Wam, że uwielbiam te chwile z 'moimi' Dzieciaczkami.
Naprawdę sympatyczne Szkraby mi się trafiły :)

Wczoraj, jak wszyscy wiecie, był Tłusty Czwartek.

Jedna dziewczynka, nawiązała więc, do tego, że trzeba zjeść pączka...

Dziecko:  
-Proszę Pani, a czy Pani wie, że jak ktoś dziś nie zje pączka, to będzie miał pecha?

Ja:  
-Naprawdę? A jeśli ktoś zje 10 pączków, to będzie miał duuużo szczęścia?

Nauczyciel ze świetlicy:
-...albo rozwolnienie. 

^^


Wracam do nauki metodologii. Jutro dzień sądu. Test wielokrotnego wyboru. To powinno być zakazane!!!  

1 komentarz:

  1. I jak poszedł test?
    Ja pączka zjadłam w środę, mam nadzieję, że też się troszkę liczy :P
    W czwartek zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)