hhh

Loading...

środa, 6 listopada 2013

co dało mi Blog Forum Gdańsk 2013?


Witajcie,

jak wiecie mój blog otrzymał nominację do Blog Forum Gdańsk 2013. Za wszystkie oddane głosy serdecznie dziękuję :)

25tego października odbyło się spotkanie wszystkich nominowanych blogów - nie zabrakło małego poczęstunku (przepyszne cupcakesy i kawa) a swoje przemówienia wygłosiły bardzo ciekawe osoby. Ze spotkania wyniosłam naprawdę sporo - okazało się, że w Gdańsku dzieje się!

Chcę dziś podzielić się z Wami jedną z inicjatyw która mnie zaciekawiła i w której chcę w przyszłości (dalszej lub bliższej) wziąć udział.


 
"Przed nami jedna z najbardziej karkołomnych misji XXI wieku i nie będziemy przebierać w środkach. Czytanie jest dla ludzi i nie trzeba być wykształciuchem, żeby dobrze spędzać czas z książką w ręku. Specjalnie dla Was namierzymy (i przeczytamy!) co ciekawsze pozycje książkowe, a każda z nich otrzyma odpowiednią rangę i zostanie wcielona do naszej jednostki bojowej. Silne, oddane idei, zaciekłe – tak, to my, 
agentki specjalne misji o kryptonimie K.S.I.Ą.Ż.K.A."
 
Ta prezentacja urzekła mnie jedną, instagramową akcją - Zabierz książkę na kawę :)
 
 


2 komentarze:

  1. Gratuluję :) Musialo być świetnie. :D Szczerze mowiąc nie wiedziałam nawet że jest organizowane coś takiego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak o książki Chodzi to juz mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)