hhh

Loading...

czwartek, 5 lipca 2012

odpoczynek po urodzinkach ;)

Hej,
wczoraj mojemu przyszłemu Mężowi stuknął 24ty rok życia :) oczywiście ekipa nie zawiodła, była i Ola i Wiktor i moi przyszli Szwagrowie i Szwagierki, Teściowa oraz Kubuś z Oliwką :)

nie zabrakło również miśków-alkoholiśków ;)

a dzisiaj?


odpoczywamy aktywnie - wpierw łapałam promienie słoneczne leżąc na naszym balkonie, a mój Mężczyzna zajął się naszym małym sadem pod balkonem. Mieszkanie na parterze ma swój urok, jednak trzeba dbać o to aby krzaki za bardzo się nie rozbestwiły i nie weszły sobie do mieszkania...

z gałązek z 'krzaka potwora' powstała jedna ściana żywopłotu, którą obficie podlałam. mam nadzieję, że się przyjmie i ładnie odgrodzi nas od sąsiadów ;)

a tutaj widać resztę po 'krzaku potworku'. Korzeń ukazuje moc tego potwora :)

i efekt końcowy. teraz czas na trawkę i można posiedzieć na 'łonie natury' z zimnym napojem ;)

a tutaj widok z jednej ze stron naszego osiedla :) przyznam, że mimo iż mieszkamy tutaj już rok, to w tej części osiedla jeszcze nie byliśmy :)

no i tej pary nie muszę Wam przedstawiać :)
za miesiąc o tej porze będziemy już małżeństwem :)


PeeS.
W poniedziałek jedziemy do naszej orkiestry ustalać szczegóły ;) 
a później jedziemy odwiedzić Babcię Sławka :)

powoli zaczyna do mnie docierać, że to już ostatnie chwile :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)