hhh

Loading...

wtorek, 24 stycznia 2012

Hej !

Wszystkie portale, strony protestują i powoli te całe ACTA zaczynam mieć powoli dość...

ACTA ACTĄ, a mnie zajmuje nauka do egzaminu ustnego... Niby to dla naszego dobra, ale od ustnej matury dawno nie miałam tej formy egzaminu... Tak więc od wczoraj czas umila mi eutanazja, adopcja, choroba sieroca, opieka paliatywna, sieroctwo i tym podobne ‘lekkie’ tematy. Proszę w sobotę trzymać z mnie kciuki! :)

Co do moich urodzinek – było super ! ;)
Dostałam prześliczną księgę gości weselnych, zestaw różyczek do kąpieli i peeling (który bardzo mi się przydał, bo ostatnio mi się skończył) oraz fajniusie długie skarpety :)

Zdjęć nie dodaję (kto wie czy za jakiś czas nie zostaną uznane za splagiatowane)

Mam nadzieję, że jak wrócę do domku to w końcu popłynie z kranu woda, bo póki co rury krzyczą, że im sucho... ;| a kochana spółdzielnia jakoś nie raczyła powiesić karteczki z informacją:

Kochani Mieszkańcy,
wybaczcie ale tego i tego nie będzie wody.
Prosimy o wyrozumiałość i o uzbrojenie się w 5 litrową bańkę wody...


Dopiero mój Mężczyzna po dodzwonieniu się do Spółdzielni został łaskawie poinformowany, że woda wróci do południa... oby bo muszę umyć włosy...

Do kolejnej notki!

1 komentarz:

  1. Hej, zostałaś otagowana na moim blogu: http://sandimeowmeow.blogspot.com/2012/01/zasady-1.html :))

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)