hhh

Loading...

czwartek, 12 stycznia 2012

Styczniowe out’y kosmetyczne ;)

Hej,

Dziś mam dla Was notkę, o której już dawno myślałam, jednak musiał mi się skończyć kosmetyk, o którym teraz napiszę parę słów.

W końcu udało mi się wyzerować serum do włosów Kwiat Limonki i Werbena.



Oto co producent pisze na temat tego serum:

„ serum nadające włosom połysk Kwiat Limonki i Werbena. Formuła z ekstraktami limonki i werbeny zapewnia włosom superpołysk oraz dodatkową gładkość fryzury. Sposób użycia: nałożyć kilka kropli na mokre lub suche włosy. Nie spłukiwać. Układać jak zwykle.”

Co ja na to?

zapewnia włosom superpołysk” – gdybym wiedziała, że producent superpołyskiem ma na myśli dodanie do serum błyszczących drobinek/brokatu, to wcale bym nie sięgnęła po jego produkt, niestety zamawiałam w oparciu o opis i ten mnie zawiódł!

dodatkową gładkość fryzury” – szczerze, to nie zauważyłam jakiejś super różnicy, może i minimalnie coś tam wygładza, ale bez rewelacji.

Kwiat Limonki” – producent nie pisze, że serum pachnie, ale w katalogu była wzmianka, że tak jest. I faktycznie – serum bardzo ładnie pachnie, ale dla zapachu to się perfumy kupuje, od serum mam nieco inne oczekiwania.

nałożyć kilka kropli na mokre lub suche włosy” – ja nakładałam serum tylko na włosy mokre i fajnie się rozprowadzał, z suchymi nie próbowałam :]

Plusy:
Niska cena, dość często jest w promocji i można go nabyć za niecałe 5 złotych a i bez promocji niedużo kosztuje (nie pamiętam dokładnie ile)
Ładny zapach
Wydajny, starczył mi na dość długo

Łączna ilość plusów: 3.

Minusy
Ten brokat, który na samym początku wyglądał trochę jak łupież (zbyt duże drobinki), a na koniec tego brokatu już prawie wcale nie było
Niezgodny z opisem
Nie urzekł mnie na tyle, żeby go polecić
Nie kupię kolejnej butelki (czyli taki kosmetyk ‘na raz’)

Łączna ilość minusów: 4.

Ogólna ocena – dwója, ale tylko za ten zapach i cenę.

1 komentarz:

  1. Nie wiem czy mi by nie podszedł ten połysk, bo na jasnych włosach brokatów prawie nie widać:)

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)