hhh

Loading...

czwartek, 12 stycznia 2012

System Eliminacji Słabych Jednostek Akademickich = SESJA. --> (Najbardziej znany sposób uwalenia studenta)

Hej,
Spokojny żywot studenta ma swoje poruszenie dwa razy do roku, na sesji zimowej a potem na tej letniej. Od jutra u mnie zaczyna się sesja zimowa i od razu pierwszy egzamin, więc trzeba się zabrać do powtórki (co prawda materiału uczę się już od początku tygodnia, ale teraz to już nie przelewki i trzeba się jeszcze douczyć)

Trzymajcie kciuki!

Póki w tym pierwszym semestrze miałam już do oddania dwie prace zaliczeniowe i obie zdałam, ale nie wiem na co i zapewne dowiem się dopiero przy wpisach, ale grunt, że dwa przedmioty są już ‘z głowy’.


Udało nam się odhaczyć kolejną rzecz do ślubu – mamy już zaklepanego kamerzystę i transport do i z kościółka :)

A za parę dni moje urodzinki!

Miłego weekendu !

1 komentarz:

  1. To świetnie, ja teraz 3 najbliższe egzaminy mam 17 i 20 stycznia :/ Bleee... ginekologia i położnictwo, intensywna terapia oraz psychiatria i geriatria... Skaczę z radości:| ;P

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)