hhh

Loading...

poniedziałek, 20 lutego 2012

Lutowe out’y

Witajcie w ten piękny, słoneczny poniedziałek :)

Tym razem mam dla Was kolejny post z serii wykończonych kosmetyków.

 Z Apteczki Babuni - Odżywka do włosów wzmacniająca - 200g

Producent:
Joanna stworzyła produkty wzmacniające oparte o składniki naturalne: skrzyp i rozmaryn, aby optymalnie pielęgnować włosy cienkie, delikatne, ze skłonnością do wypadania. Zmniejszają one przetłuszczanie się włosów, mają działanie wzmacniające i antybakteryjne oraz zapobiegają ich wypadaniu. Dodatkowo korzystnie wpływają na proces wzrostu włosów. Włosy stają się mocniejsze i zdrowsze, a skóra głowy zyskuje tak ważne prawidłowe ukrwienie. Odżywka wzmacniająca dzięki zawartości ekstraktów ziołowych i składników pielęgnacyjnych poprawia wygląd i kondycję włosów.
W rezultacie otrzymasz:
- Włosy bardziej puszyste i lśniące
- Mocniejsze i pełne życia
- Łatwe do rozczesywania i układania

Ja:
Pierwsze opakowanie było takim ‘na próbę’ i choć mimo, że odżywka jest stanowczo za rzadka, przez co zużywa się jej za dużo, to zapachem oraz wyglądem włosów po zastosowaniu odżywki z apteczki babuni wciąż powracam do tego kosmetyku.
Zapach według mnie jest obłędny, po mimo pracy wśród tłuszczy i zapachu pizzy, to wieczorem zapach odżywki jest lekko wyczuwalny ;) a że pokochałam ten aromat, więc bardzo cieszy mnie zasypianie z zapachem ziół ;)
Po zastosowaniu odżywki moje włosy super się rozczesują, są miękkie i przyjemne w dotyku i w układaniu fryzury oraz duuużo wolniej się przetłuszczają!
Plusem jest też cena (około 5 złotych) oraz kształt butelki ;) chociaż zauważyłam, że Joanna zmienia butelki tej odzywki, nad czym bardzo ubolewam, bo wcześniejsza jakoś tak bardziej kojarzyła mi się z takim specyfikiem z szafy babci ;)

Moja ocena:
4,5 :) nie 5, bo za tą rzadką konsystencję nie mogę dać maximum ;|

3 komentarze:

  1. Konsystencje da sie przezyc ;) takze mysle, ze i tak produkt na ogromny plus ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narysuje bo malowac nie umiem za bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę się wziąć za swoje włosy, może w końcu znajdę coś, co je zregeneruje ;)

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)