hhh

Loading...

wtorek, 6 listopada 2012

jednym uchem ;)

Hej,

ostatnio podczas robienia ciasta w kuchni z tv doleciało do mojego jednego ucha (zawsze jak jestem sama w domu, to odpalam tv i sobie mi gada), że nasz polski hit załapał się na listę najczęściej słuchanych ;)

i faktycznie, 13 milionów wyświetleń na portalu youtube robi wrażenie.
Co lepsze jest to DISCO POLO ^^
A ta muzyka od razu kojarzy mi się
a) z dyskotekamirodem z lat '80tych
b) z weselami

Ja tej piosenki nie miałam, choć zespół zadbał o to by Goście nie narzekali na złą nutę ;)


Jesteście za czy przeciw?
Papa !

1 komentarz:

  1. Ta piosenka to jest po prostu hit tegorocznego lata ;-) Jak ją słysze to tyłek Sam zaczyna tańczyć hehe ;-)

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)