hhh

Loading...

wtorek, 27 listopada 2012

Synergen peeling do twarzy.

Cześć !

Dziś przygotowałam dla Was moją recenzję Synergen peeling do twarzy dla skóry wrażliwej.

Producent pisze:
delikatne oczyszczanie - uczucie gładkości skóry - tolerancja dla skóry.
Stosować 2-3 razy w tygodniu.

Ja piszę,

super oczyszcza, drobinki peelingujące są bardzo przyjemne dla twarzy, co lepsze - świetnie się zmywają i ie muszę długo zmywać żelu (co w przypadku peelingów często jest dość uciążliwe, a dla mnie nie ma nic bardziej denerwującego jak resztki peelingu na twarzy) 

mimo codziennego używania ani trochę nie wysusza skóry, nie drażni

zapach sympatyczny

meeeega wydajny - wystarczy nałożyć na palce odrobinkę, a i tak cała twarz jest dokładnie oczyszczona, przez co wystarcza a bardzo długo (pojemność 100ml wydawała mi się malutką, a jednak - żel kupiłam jakoś we wrześniu i od razu zaczęłam go stosować i do grudnia spokojnie mi wystarczy, a żel używałam codziennie, )

śmiesznie tani - kupiony za jakieś 2-3 złote (była jakaś promocja, ale i bez niej nie ma jej wygórowanej, ogólnie wchodząc do Ross, szłam z zamiarem kupna odżywki do włosów, ale (na szczęście !)  do mojego koszyka powędrował ten peeling.

Czy polecam ?
Tak, tak, TAK !

Czy kupię ponownie ?
Tak, tak, TAK !

1 komentarz:

  1. hmmm ciekawy... jaak skończy mi sie mój to może ten zakupię :)

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)