hhh

Loading...

sobota, 24 listopada 2012

Pomorska Gala Ślubna.








 Witajcie !

Dziś parę słów chcę pokierować do przyszłych małżonków (a raczej, do wszystkich panien młodych ^^)

Korzystanie z komunikacji miejskiej ma taki plus, że czytam różne plakaty.
I tak ostatnio, rzucił mi się w oczy komunikat o Pomorskiej Gali Ślubnej.
Gala ta odbędzie się 25.11.2012 w Rumi, w hotelu Faltom.

Myślę, że warto pojechać na taką Galę. Zwłaszcza, że można wygrać suknię ślubną, bieliznę ślubną czy sesję fotograficzną :)

Gdy ja byłam przed ślubem, bardzo chciałam wziąć udział w takiej imprezie, jednak pracowanie w swojej działalności zabrało mi tą możliwość.




Mam nadzieję, że ta informacja komuś się przyda :)
Pa, pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)