hhh

Loading...

poniedziałek, 26 listopada 2012

Planowanie postów.

Hej.

Ostatnio zakochałam się w jednej z opcji blogspota.
Oczywiście, jest to tzw. 'planowanie postów'.

Jak to robić ?

Obok notki, którą piszecie, macie kolumnę 'Ustawienia posta' , a niżej jedną z opcji jest "Harmonogram".

Wybieram więc tą opcję i już staję przed dwoma wyborami :

automatycznie lub ustaw datę i godzinę.

Przy wyborze tej drugiej opcji, rozwija mi się kalendarz i już mogę wybrać dzień, kiedy dane słowa mają się upublicznić.
Co lepsze mogę też wybrać porę, o której post się pojawi :)

Taka opcja ma niesamowicie wiele plusów -

czasem mam wenę, żeby naskrobać parę notatek w przód, a uważam, że warto pisać w miarę regularnie.

czasem wiem, że nie będę mogła usiąść i coś napisać czy po prostu nie włączę nawet komputera, bo do domku wrócę późnym wieczorem, a ta opcja daje mi możliwość publikacji postów, bez włączania laptopa i internetu.

Niestety, opcja ta może też nas rozczarować, gdy post (mimo wybrania opcji planowania publikacji) po prostu się nie pojawia :(

Mnie póki co taka niemiła przygoda spotkała tylko raz :)

Ten post też został przeze mnie zaplanowany !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)