hhh

Loading...

środa, 7 listopada 2012

LIEBSTER BLOG AWARD - czyli, oTAGowano mnie :)


 W chwili gdy myślałam sobie, o czym by tutaj napisać usłyszałam dźwięk outlooka, który poinformował mnie, że ‘mam nową wiadomość’ :)
Ową wiadomością okazało się być zaproszoną do zabawy przez Martę (ta Pani tutaj jeszcze nie raz i nie dwa zawita)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował



Zaczynamy :

 
1. Wymień tytułu ulubionego filmu / książki.
Nie ma takiego – ale jeśli mam zdradzić rąbek tajemnicy co PeugeotCikowa ogląda i czyta w wolnej chwili, to powiem, że są to następujące pozycje:
Film:
Zamiana, Wyznania Zakupoholiczki, Kac Vegas, Idealny Facet Dla Mojej Dziewczyny, Slumdog – milioner z przypadku, seria o TAXI, seria o SZYBKICH i WŚCIEKŁYCH, Lejdis, Ratatuj, Harry Potter, Shrek, Epoka Lodowcowa,  seria o American Pie i wiele wiele innych
Książka
Erica Spindler, Maxime Chattam, J.K. Rowling

2. Co uznajesz za swoją mocną stronę, a co za wadę?
(-) pesymistka
(+) wierna
3. Pochwal się, jaką masz (bądź miałaś) ksywkę w szkole.
A nie mam i nie miałam żadnej ksywki :)

4. Masz zwierzaka? Napisz parę słów o nim.
Nie mam, nie miałam. Ale planuję mieć rybkę. Koniecznie złotą :)

5. Czy akceptujesz siebie na 100% (ew. co chciałabyś w sobie zmienić)?
Nie akceptuję siebie w 100% i właśnie brak akceptacji siebie na 100% chciałabym zmienić. 
Po za tym – dość długo wstydziłam się swojej przerwy między górnymi jedynkami i krzywego noska – teraz to zaakceptowałam ;) 
przecież nie ma ludzi idealnych (osób po ingerencji skalpela chirurgicznego, do ludzi nie zaliczam).

6. Jaka jesteś? Napisz trzy reprezentacyjne cechy Twojej osoby.
Mądra, ładna i oddana.

7. Do jakiego miejsca lubisz powracać?
Do domu :)

8. O czym myślisz po przebudzeniu?
Ale to już? Czemu ten cholerny budzik znowu tak wcześnie dzwoni? ;)

9. Piosenka, która budzi najpiękniejsze wspomnienia, to...
Jest ich kilka –
Stachurski 'Jak jedwab', kojarzy mi się z początkami miłości do mego męża,
Bruno Mars 'Marry You', kojarzy mi się początkiem filmu ze ślubu ...

10. Co w Twoim życiu zmieniło blogowanie?
Poznaję nowe osoby, ćwiczę pisanie :)

11. Spotkałaś się kiedykolwiek z kimś poznanym przez bloga / Internet?
Przez bloga – nie.
Przez Internet – tak, niejednokrotnie. Jedno z tych spotkań miało swój finał przed Ołtarzem :)

Uff... Nie było tak źle :)


TAGuję :

A to chciałabym o Was wiedzieć :)

1. Kawa czy herbata ?
2. Noc czy dzień ?
3. +30 stopni czy –5 stopni ?
4. Horror czy komedia ?
5. Czekolada mleczna czy czekolada biała ?
6. Boże Narodzenie czy Wielkanoc ?
7. Blok w mieście czy chatka na wsi ?
8. Wolny związek czy małżeństwo ?
9. Spódniczka czy spodnie ?
10. Film czy książka ?
11. Optymistka czy Pesymistka ?



Mam nadzieję, że zaproszone osoby zaspokoją moją ciekawość :)
A kto ma ochotę, pod postem może również odpowiedzieć na tą magiczną jedenastkę :)

5 komentarzy:

  1. Anonimowy8/11/12 13:50

    Serdeczne dzięki za nominację, ale ja mam odpowiedzieć na które pytania. Te, które odpowiadałaś Ty, czy te które chciałabyś wiedzieć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się, że jeszcze ktoś mnie wytypuję, więc tym bardziej dziękuję.:)

    A może zdecydowałabyś się na chomika?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już się bawiłam ale zrobię edit i odpowiem na Twoje pytanka :)
    U mnie ta notka pod dzisiejszą :)
    Strasznie mi miło jak mnie opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ojej, ojej!! Nominowałaś mnie :) Jak się cieszę :) Dopiero teraz to zauważyłam. I nie wiem z tego wszystkiego co mam dalej zrobić. Oj, oj...

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)