hhh

Loading...

poniedziałek, 19 listopada 2012

na co do kina ? :)

Hej !

Mam nadzieję, że weekend pozwolił Wam naładować akumulatorki na ten tydzień :)

Jak pewnie wiecie KinderBueno (klik) ma obecnie promocję zbierz 3 opakowania z batonów Kinder Bueno i idź za dychę do kina :)
I ostatnio mój Małżonek przyniósł 6 opakowań tych słodkich batoników (nie ukrywam - jestem prawdziwy łasuch na słodycze) i teraz muszę zdecydować, jaki film obejrzymy ??


Waham się między:

' Mój rower ' (mówi się, że mężczyźni nie rozumieją kobiet. A co, jeśli jest jeszcze gorzej i nie rozumieją też siebie nawzajem?)

' Asterix i Obelix. W służbie jej królewskiej mości ' (za obecność Gérard Depardieu)

' Skyfall ' (może warto w końcu ujrzeć Bonda na wielkim ekranie?)

A Wy co byście mi polecili ?  

Buziaki! 

Cieszę się, że przepis na szarlotkę tak Wam się spodobał i pojawiło się sporo miłych i ciepłych słów.
Dziękuję ;*  

8 komentarzy:

  1. ja z całego serca polecam Ci Skyfall. Byłam w kinie i film jest naprawde genialny! Nigdy nie przepadałam za Bondem a ten film tak mi sie spodobał, że sama byłam w szoku :) warto zobaczyc naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, sama nie wiem co ja bym wybrała:D

    http://sarenkowa.blogspot.com/ zapraszam do mniee:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w czwartek wchodzi Atlas chmur do kin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście wybieram się na ostatnią część zmierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asterix i Obelix. W służbie jej królewskiej mości ' - to zdecydowanie !

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię chodzić do kina :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ech zmierzch naj!:D heheheh powiem Ci że ja jak pottera czytałam to mi się nawet po nocach śnił :D

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)