hhh

Loading...

środa, 28 listopada 2012

nadprogramowe wolne :)

Hej,

wczoraj spotkało mnie nadprogramowe wolne od pracy - musiałam być w domku, aby kominiarz mógł sprawdzić czy wszystko jest okay z naszym kominem (ot taki obowiązkowy przegląd narzucony przez administrację).

Mi to pasuje! :)

Jakby nie patrzeć zamiast 2 godzin, miałam aż 5, żeby doprowadzić łazienkę do ładu i porządku :)

bo póki, co wyglądało u nas mniej więcej tak  (jak nie gorzej!) :


muzyka na full, trochę czasu i czyściutko :)
ja i tak już jestem zakochana w swojej łazience

a jeszcze nie powiedziałam, że to koniec ;D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)