hhh

Loading...

piątek, 11 listopada 2011

11.11.11

czyli - imieniny miesiąca, urodziny roku ;)

hej :)
pewnie teraz się lenicie w ten kolejny długi weekend, tylko pozazdrościć ;)
ja niestety muszę siedzieć w pracy ;/ no ale cóż zrobić, oby do przodu :)
cieszcie się tą wolnością, którą macie, bo kiedyś będziecie tęsknić za latami dzieciństwa.
sama pamiętam, jak bardzo chciałam mieć już tych 18 lat. i co? osiemnastka stuknęła i mój świat jakoś diametralnie się nie zmienił - słonko wciąż świeci tak samo, deszcz pada z góry na dół a nie odwrotnie, kebab wciąż smakuje tak samo a psy szczekają :) tylko mi ten czas przelatuje przez palce...
ehhh... jakoś mnie naszło na wspominki...
buziaki Kochani :)

...To jest dla mnie frajda
Ja i moja ferajna pod palmą
I niech nie szukają nas bo nie znajdą
Ta noc jest naszą nocą bo, pod palmą
Ta moc jest naszą mocą bo, pod palmą
To nie czas by stąpać po ziemi twardo
Ta noc jest naszą nocą bo, pod palmą...

jakoś to zdjęcie kojarzy mi się z tą jedną, konkretną piosenką ^^
i aż się łezka w oku kręci, gdzie te czasy z gimnazjum :D

;*

2 komentarze:

  1. Podobno po trzydziestce czas jeszcze szybciej leci. A to niesprawiedliwe, że musisz pracować w święto narodowe. Twój szef z pewnością nie jest prawdziwym patriotą, o! Co to to na tym zdjęciu jest? Minibasenik jakiś, czy co? ;D

    Ha! A mój chłopak rechocze, że dobrze zrobiłam, że nie reklamuję gaci (bo tam takie reklamy się pojawiają). A ten HTML nie jest tu aż tak bardzo wymagany. Można pisać i bez jego znajomości. Chociaż po pewnym czasie człowiek zaczyna chcieć czegoś więcej i więcej.

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)