hhh

Loading...

wtorek, 22 listopada 2011

a Jasio powiedział...

hej,
przeglądałam dzisiaj różne strony i tak w końcu trafiłam na stronkę z dowcipami i postanowiłam jeden z nich tutaj zamieścić.
jak wiecie, jestem studentką pedagogiki i jak to ja sama o sobie mówię, będę dzieci uczyła ładnie wymawiać literki, zwłaszcza to magiczne R :)... (Mój start na blogspot. )
i akurat ten dowcip mnie rozwalił:

Pani od języka polskiego

- Jasiu dlaczego masz w zeszycie te same błędy co twój kolega z ławki?

- Bo mamy tego samego nauczyciela od języka polskiego...


ostatnio na blogu zakupy Sandi :), pojawiły się jej zakupy. Wyprosiłam o linka i okazało się, że faktycznie ceny są tak śmieszne, że wręcz nie mogę uwierzyć, że w znanym sklepie kosmetycznym, którym pracowałam sztuczne rzęsy dostać można było za 30zł, a na allegro z wysyłką zapłacę około 10 złotych...
miłego wtorku :)


PeeS. w końcu udało mi się na spokojnie poczytać Wasze blogi i skomentować co nieco :) Może nie zawsze mam czas coś napisać, ale wierzcie mi, że na bieżąco śledzę Wasze posty.


2 komentarze:

  1. Zrób od razu zakupy hurtowo, przesyłka jest jedna :D

    PS. Moja nauczycielka polskiego powiedziała do mojego kolegi "Krzysztof, schów te nożyczki" :D

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)