hhh

Loading...

niedziela, 20 listopada 2011

Mikołajki 2011 - czas zacząć !

hej, hej :)
oj ten weekend mnie wykończył, jednak zjazdy na ósmą w sobotę i niedzielę, to niezbyt fajna sprawa... ale cóż zrobić, trzeba swoje wycierpieć żeby w życiu do czegoś dojść...
mam nadzieję, że chociaż Wam udało się złapać głębszy oddech na nadchodzący tydzień.

ale wróćmy do tematu - u mnie przygotowania do Mikołajek już ruszyły, póki co jet spokojnie, a mianowicie Mikołaj podpowiedział nam, że Kubuś był grzeczny, nie dokuczał zbytnio swoim Rodzicom i należy mu się prezent. i tak już od paru dni leży u nas podarek dla Kuby. oczywiście nie zdradzę Wam tutaj co to jest ;)
wierzcie mi, że warto już powoli rozglądać się za małymi drobiazgami na 06.12 (u mnie w rodzinie na Mikołajki zawsze dostawało się taki drobny prezent - największą frajdą było oczywiście dostać kalendarz adwentowy, także i u Sławka w Mikołajki stawiało się na coś małego, ale sprawiającego frajdę, więc oboje kontynuujemy wyniesione z domów zwyczaje i dbamy o to, by Mikołaj do każdego buta (nawet tego brudnego) zajrzał i zostawił coś drobnego).

naprawdę nie ma co czekać na ostatnią chwilę (!), a już na pewno nie odkładajcie tego na przedmikołajkowy weekend, bo wtedy w sklepach będzie sajgon, a chodzenie w takim ścisku wcale nie jest przyjemne i odbiera radość z szukania prezentów.



buziaczki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)