hhh

Loading...

sobota, 10 grudnia 2011

Dziesiąty dzień grudnia :) - do świąt zostało 14 dni, do końca roku zostało 21 dni :)

... czas na porządki świąteczne... na głowie ! :)

Hej !
Jak tam mija weekend? Ja spędzam go w szkole (hurrra....), ale grunt, że coraz bliżej do sesji = koniec kolejnego semestru = coraz bliżej końca drugiego roku = coraz bliżej do pisania pracy licencjackiej = coraz bliżej do zakończenia nauki :) nie ma to jak właściwe podejście, no nie? :)

W tym tygodniu farbuję włoski. Zwykle do tej czynności wykorzystywałam siostrę, ale tym razem będę musiała chyba poradzić sobie sama. Jaki kolor będę miała? Ciemną czekoladę z serii farb Palette bez amoniaku. Wcześniej używałam Garnier Color&Shine, ale ostatnio kolor mi nie wyszedł i uznałam, że można spróbować innej firmy :) Zobaczymy czy efekt mnie zadowoli...

Papa!

1 komentarz:

  1. dziękuję :)
    to najzwyklejszy w świecie pędzelek, nic specjalnego. Był chyba w jakiejś gazecie, przeznaczony do robienia makijażu, ale jego przód służy mi do nakładania brokatu na paznokcie, a tył wykorzystałam do kropek ^^
    bezbarwny lakier ^^
    Nami

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)