hhh

Loading...

czwartek, 1 grudnia 2011

Pierwszy dzień grudnia :)

hej,
na wielu blogach dziś motyw przewodni to oczywiście - nadchodząca coraz szybciej zima, mikołajki, święta. Pozdrawiam wszystkich, którzy byli dziś na roratach (ja nigdy nie byłam).
Mój pierwszy grudnia był bardzo przyjemny - najpierw ogarnęłam mieszkanko (pranie, sprzątanie, zmywanie etc - jednym słowem standard) a później udało mi się w końcu trafić do pani okulistki na badanie wzroku - i choć wzrok mi się pogorszył :(, to nie muszę zmieniać soczewek na mocniejsze :)
Po wizycie u lekarki spotkałam się z Olą i Asią, które poszukiwały prezentów dla swoich drugich połówek :) i dopiero teraz udało mi się zasiąść przed komputerem :)

Przyznam, że moim adwentowym postanowieniem jest potraktować ten blog jak taki 'kalendarz adwentowy' i codziennie zamieścić coś świątecznego - zobaczymy czy mi się uda... I muszę w końcu siąść do napisania pracy na zaliczenie... eh... póki co czekam na jakiś ciekawy poznawczo przykład negocjacji ;)

buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)