hhh

Loading...

czwartek, 27 października 2011

Horrory :)

Hej,
W tymże okresie, gdy wamipry i duchy wychodzą spod ziemi, żeby udać się na dyskotekę, wspomnę trochę o horrorach.

Nie lubię horrorów, co dziwne, gdy byłam dzieckiem to mogłam na potęgę oglądać straszne filmy. Zmieniło mi się to po filmie „Duch”. I do dziś nie wiem co w tym filmie było takiego, że przestałam oglądać tego typu projekcje. Wiem, że do dziś gdy widzę zapowiedź tego filmu (scena gdy gaśnie telewizor i pojawia się taki ‘śnieg’ budzi we mnie lęk). Ostatni horror jaki oglądałam, ale było to przez przypadek, bo mój ex mnie zabrał na nic nie mówiący nam film, którego tytułu za nic nie mogę sobie przypomnieć (nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się zapłacić za bilet i nie obejrzeć projekcji ;/) w tym filmie ruszyła mnie alejka parkowa a na niej ludzie, którzy wisieli na drzewach niczym bombki na choinkach... i od tego momentu nic już nie widziałam, a później dość długo miałam pietra wchodzić po ciemku na klatkę schodową ;/ a już najbardziej przerażają mnie horrory o duchach, jakoś tak chyba odrobinę wierzę, że gdzieś tam te istoty istnieją i nie ma co im dokuczać
Co ciekawsze nienawidzę oglądać filmów horrorów- za to kocham czytać horrory książki :)
Ale to chyba dlatego, że z książki nic mi nagle nie wyskakuje zza rogu ;)

Lubicie czy nie? Oglądacie czy wolicie jakąś lżejszą komedię? Jakie horrory najbardziej Was przerażają? Te o duchach, mordercach, wampirach?

Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)