hhh

Loading...

piątek, 21 października 2011

You can too so!

Hej,
Dziś zaprezentuję Wam coś co znalazłam na stronie www.welonimuszka.pl, a co bardzo mi się spodobało i kto wie, czy z tegoż pomysłu nie skorzystam :)

 `Christian Louboutin proponuje małą torebkę ozdobioną gęsto ulokowanym materiałem wyciętym w płatki kwiatów. 
Cena: 995 euro, około 4 400 zł.`
 

A można przy odrobinie chęci i włożeniu swojej własnej pracy otrzymać bardzo podobny, o ile nie lepszy efekt za cenę dużo, dużo niższą.

Step first
Trzeba odnaleźć w szafie jakąś starą satynową torebeczkę, kopertówkę, której nie będzie nam. Jeśli takowej nie mamy, to warto rozejrzeć się po osiedlowych secondhandach, tam na pewno za grosze coś dorwiemy.

Step second
Poszukiwania i zakupienie nieprującego się materiału, z którego zrobimy płatki (z racji faktu, że w tym temacie jestem zielona, to wybiorę się do jakiegoś sklepu z materiałami i przy poradzie pań sprzedawczyń coś takiego na pewno uda mi się znaleźć)

Step third
Szukamy w domku igły, nitki, nożyczek i zabieramy się do konkretów.



Step fourth
Wycinamy rzędy płatków na obie strony torebki – musi być to taka ilość aby gęsto pokryła całą powierzchnię. Wycinamy także pojedyncze płatki, których zadaniem będzie dodać gęstość oraz sprytnie zakryją miejsca w których będzie szedł szew od nitki.

Step fifth
Nawlekamy nitkę na igłę. Gdy nam się to uda, to zabieramy się za szycie. Przyszywamy rzędy płatków w dwóch wartstwach, gęsto, jeden przy drugim, pamiętając o tym aby odsunąć płatki nim doszyjemy kolejny rządek.

Step sixth
Dodajemy pojedyncze płatki i zakrywamy nasze szwy.




i... gotowe!
Co prawda palce wymęczone (tak czuję, że u mnie może tak być, ale co tam). Można dodać jeszcze łańcuszek (spełni rolę paska) lub pozostać przy kopertówce.

Gdy już przebrniemy przez wykonywanie torebeczki i efekt nas zadowoli, to można wyciągnąć z szafy stare buty i to samo zrobić również z nimi. Efekt? Myślę, że wiele osób będzie pod wrażeniem.

Dodam, że ja mam co do tego ‘zrób to sama’ pewne plany, które zdradzę w swoim czasie :)

5 komentarzy:

  1. I want the Hello Kitty pc screen cover so much as I am a HK fan ! Lovely do it yourself project, also ! I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it we might follow each other ! Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  2. Baja:) Widzę, że zabrałaś się za pisanie :)
    Aaa tam konkurencji, brałam to, co było blisko:D A wy nie dowozicie na Piecki-Migowo !

    OdpowiedzUsuń
  3. w step first coś zjadłaś, mimo że siedzisz w pizzerii to nadal głodna :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jestem pod wrażeniem. Wyszło genialnie i musze powiedzieć, że chyba sama skuszę się na zrobienie takiego cudeńka.

    OdpowiedzUsuń

za wszystkie ciepłe i zimne słowa dziękuję.
zawsze odwiedzam Autorów komentarzy.

wulgaryzmów i obelg nie toleruję.

UWAGA : najczęściej na pytania odpisuję pod postem ;)